Liseyi dışardan bitirdi, gece gündüz çalıştı... Filiz Sert YKS'de eşit ağırlıkta Türkiye 1671'incisi oldu - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

28 Temmuz 2022 Perşembe

Liseyi dışardan bitirdi, gece gündüz çalıştı... Filiz Sert YKS'de eşit ağırlıkta Türkiye 1671'incisi oldu

Manisa’nın Selendi ilçesinde 2 çocuk annesi Filiz Sert (26), gidemediği liseyi açıktan bitirip, gece-gündüz çalışarak 3,5 ayda üniversite sınavına hazırlandı. Eşit ağırlık alanında 3 milyon 241 bin 754 öğrenciyi geride bırakan Sert, Türkiye 1671’incisi oldu. Hep savcı olmayı hayal ettiğini belirten Sert, ilk tercihinin Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden yana kullanacağını söyledi. Liseyi açıktan bitirebileceğini söylediğinde arkadaşının Dalga mı geçiyorsun? dediğini söyleyen Filiz Sert, 3,5 ay boyunca gece-gündüz sınava hazırlandım. Sınava girerken kazanacağımı düşünüyordum. Böyle bir sonuç alacağım düşünmemiştim. Çok mutlu oldum ve sevindim dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages