Araç kiraladılar, başlarına gelmeyen kalmadı! 4 yıl sonra şoke oldular - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

5 Haziran 2022 Pazar

Araç kiraladılar, başlarına gelmeyen kalmadı! 4 yıl sonra şoke oldular

Araç kiraladılar, başlarına gelmeyen kalmadı! 4 yıl sonra şoke oldular

Denizli’de bir firmadan araç kiralayan yaklaşık 60 kişi, 4 yıl sonra isimleri adına düzenlenen senetlerin 25 bin ila 150 bin lira arasında doldurulup icraya verildiğini belirterek, dolandırıldıkları gerekçesiyle Denizli Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundu.

Araç kiraladılar, başlarına gelmeyen kalmadı! 4 yıl sonra şoke oldular

Denizli’de ortalama 60 kişi, 4 sene ilkin değişik tarihlerde Hakan C.’nin sahibi olduğu bir firmadan vasıta kiraladı. İddiaya göre, müşterilerden kimilerine aracı kiralarken imzaladıkları güvence senetleri, aracı teslim ettikten sonrasında muhtelif bahanelerle geri verilmedi. 4 sene sonrasında imzaladıkları senetlerin 25 bin ila 150 bin lira içinde doldurulup, icraya verildiğini ileri devam eden mağdurlar, toplumsal medya vesilesiyle birbirlerine ulaştı. Aynı yöntemle dolandırıldıklarını söyleyen mağdurlardan bir bölümü Denizli Adliyesi’ne gidip vasıta kiralama şirketi sahibi Hakan C. ile alakalı Denizli Cumhuriyet Başsavcılığı’na ihbarında bulundu.

Öte yandan, icra tebligatları erişince şirket yetkilisine ulaşmaya çalışanlar, firmanın bir müddet ilkin kapandığını ve Hakan C.’nin bütün varlığını sattığını öğrendi. Bazı mağdurlar ise vasıta kiralarken imza atmadıklarını sadece düzmece imzalarla düzenlenen senetlerin icra takibinde kullanıldığını öne sürdü.

see

“SENET VE SÖZLEŞMELERİ İMHA ETTİKLERİNİ SÖYLEDİ”

Dolandırıldığı nedeni öne sürülerek savcılığa ihbarında bulunan Nazlı Karaçam, “Bir günlüğüne vasıta kiraladım. Aracın yakıtını doldurup, temizlettikten sonrasında hasarsız bir halde teslim ettim. İşletme sahibi teslim anında aracı gördü. Senedimizi istedik. Herhangi bir trafik cezasına karşı 15 gün ellerinde tutacaklarını söyledi. 15 gün sonrasında gittiğimizde ise senet ve sözleşmeleri imha ettiklerini ve kendilerine güvenmemizi istedi. İmha edildiğine inanarak oradan ayrıldık. Geçen hafta banka hesaplarıma bloke konuldu. Bursa’dan bir otelin haciz işlemi başlattığını gördüm. Bursa’ya asla gitmedim. Hemen oteli aradık. Denizli’den arayan 15’inci şahıs olduğumuzu, bir dolandırıcılık vakası olduğunu, kendileriyle ilgisi olmadığını söylediler. Biz de apar topar ihbarında bulunduk” dedi.

wgv

“SENETTEKİ İMZALAR BANA AİT DEĞİL”

Kardeşinin düğününe gitmek için üç günlüğüne vasıta kiraladığını söyleyen Çağlar Sağınç ise “Üç sene ilkin vasıta kiralarken sözleşmeye imza attım fakat bir senet imzalamadım. Zaten senedin düzenlenmiş olduğu tarih sokağa çıkma yasağına muadil geliyor. Ben 3 sene ilkin aracı gününde teslim ettim. Beni icraya vermişler. Senetteki imzalar bana ilişkin değil. Bu insanlara herhangi bir borcum yok. Teslim ettiğim araçta bir kusur yok. Kusur olsa sözleşmeyi 15 gün süresince ellerinde tutmuşlardı o müddette muamele yaparlardı. Mağdurum. Ben asgari ücretle geçinen biriyim. 37 bin liralık haciz işlemi başlatılmış. Masrafları ile beraber 50 bin lira. Ödeyecek gücüm yok” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages