Seda Han Gencebay, Hakkında Merak Edilenleri İlk Kez Quality Dergisine Anlattı. - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

12 Mayıs 2022 Perşembe

Seda Han Gencebay, Hakkında Merak Edilenleri İlk Kez Quality Dergisine Anlattı.

Geçtiğimiz yıl Orhan Gencebay’ın oğlu Gökhan Gencebay ile dünyaevine giren Seda Han Gencebay, hakkında merak edilenleri ilk kez Quality dergisine anlattı.

 

Seda Han Gencebay röportaj

Moda beslendiğim bir alan
Geçtiğimiz yıl Orhan Gencebay’ın oğlu Barbaroslar Akdeniz’in Kılıcı
dizisi oyuncularından Gökhan Gencebay ile evlenen Seda Han
Gencebay kimdir?,
İlk kez Quality dergisine röportaj veren Tasarımcı Seda Han Gencebay,
evliliğini, hayallerini ve Orhan Gencebay ile Sevim Emre hakkındaki
düşüncelerini açıkladı.

Spot. Modaya ilgim çocuk yaşlarda varmış. 7- 8 yaşlarında annemin
nişan elbisesini kesip kendime elbise yapmıştım
Spot: Hayalimde hep bir gün kendi kıyafetlerimi kendim tasarlamak
vardı. Üniversitede Ekonomi bölümünden mezun olduktan sonra
İngiltere’ye gittim ve iki yıl orada moda tasarımı üzerine eğitim aldım.
Spot: Benim annem ve babam Mersin’de yaşıyor. Sevim annem ile Orhan
babam onların yokluğunu hissettirmemek için ellerinden gelenin fazlasını
yapıyorlar bana.
Spot. Gökhan benim için hep iyi bir sevgili, eş, arkadaş, sırdaş kısacası her
şey oldu. Sevgisini sözleriyle de hareketleriyle de çok belli ediyor.

Onu Gökhan Gencebay’ın sevgilisi olarak tanıdık. Geçtiğimiz yaz Çırağan
Sarayı’nda dillere destan bir düğün ile evlendiler. Seda Han Gencebay ile
Rumeli Hisarı’nda buluştuk ve çocukluk hayali moda sevdasını, evlilik
hikâyesini ve Sevim Emre- Orhan Gencebay çifti ile olan ilişkisini konuştuk.
Ayrıca sıra dışı moda çekimi tadında, kendi tasarımı olan kıyafetler ile
fotoğrafladık.

Sevgili Seda, seni Gökhan Gencebay’ın sevgilisi olarak tanıdık kısa bir
zaman diliminde de evlendiniz. Seda Han kimdir, bize kendini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages