Başhekimin hemşirelere mobbingi: ‘Ben salağım’ yazdırmış - Yazıyor Son Havadis - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

17 Aralık 2020 Perşembe

Başhekimin hemşirelere mobbingi: ‘Ben salağım’ yazdırmış - Yazıyor Son Havadis


Başhekimin hemşirelere mobbingi: ‘Ben salağım’ yazdırmış - Yazıyor Son Havadis: Antalya Kumluca Devlet Hastanesi Başhekimi Ayşegül Alkan, görev yerlerinde olmadıkları gerekçesiyle iki hemşireye 500’er kez, “Ben salağım servisimden başka servise gittim” yazdırmakla suçlandı. Mobbinge maruz kaldıklarını iddia eden hemşirelerin şikâyetiyle İl Sağlık Müdürlüğü inceleme başlattı. Hemşire Merve Şahiner Çalışkan, “Yaşadıklarımız gerçekten üzücü. Hakkımızı sonuna kadar arayacağız” derken, Ayşe Yetkin ise şöyle konuştu: “25 yıllık sağlık çalışanıyım. Evet görev yerimi terk ettim. Ama bunun cezası yönetmeliklerle belirlenmiş durumda. Bize verilen ceza ise insan onurunu ayaklar altına almak anlamına geliyor.'' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages