Öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav Yönetmeliğinde değişiklik - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

29 Şubat 2020 Cumartesi

Öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav Yönetmeliğinde değişiklik

Öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav Yönetmeliğinde değişiklik,
Öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav Yönetmeliğinde yapılan değişiklik 01 Mart 2020 Tarihli ve 31055 Sayılı Resmi Gazete'de Yayımlandı.
,
Öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav Yönetmeliğinde yapılan değişiklik 01 Mart 2020 Tarihli ve 31055 Sayılı Resmi Gazete'de Yayımlandı.
, , , {authorlink}, https://haberport.com/egitim/ogretim-elemani-kadrolarina-yapilacak-atamalarda-uygulanacak-merkezi-h29857.html, https://haberport.com/rss, Haber Port - Sondakika Güncel Bağımsız Tarafsız Haberler,
Türkiye ve dünya gündemindeki sondakika haberlerini okuyucularına tarafsız ulaştırmayı hizmet kabul eden haber platformu.
, https://haberport.com/images/banner/portlogo.png, HABER PORT, 511473, 1 Mart 2020, 03:31

Öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav Yönetmeliğinde yapılan değişiklik 01 Mart 2020 Tarihli ve 31055 Sayılı Resmi Gazete'de Yayımlandı.

[gallery link="file" columns="3"]
Münasıran Otomatik Alınan Haber Kaynak linki Tıklayın Haber Kaynağına gidin
Author:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages