EMEKLİ ÖĞRETMEN ÜNZİLE YAMAK, ‘BİR KUMRU SEVDASI’ADLI KİTABINI TANITTI ALİ YAZAN /ORDU - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

16 Aralık 2019 Pazartesi

EMEKLİ ÖĞRETMEN ÜNZİLE YAMAK, ‘BİR KUMRU SEVDASI’ADLI KİTABINI TANITTI ALİ YAZAN /ORDU


[smartslider3 slider="3"]




















Ordu Büyükşehir belediyesinde düzenlenen imza günü etkinliğinde kitapseverler ile bir araya gelen Ünzile Yamak , kitabını imzaladı. Yamak, yaptığı açıklamada, kitapları ve okumayı çok sevdiğini ifade ederek, emekli bir öğretmen olarak ömrünün kitaplar arasında geçtiğini, bu nedenle gençlerin daha çok okuması için yeni kitaplar yazdığını belirtti. "Bir kumru Sevdası" adlı Kitabın Tanıtımını düzenlenen imza günü sonrası yazdığı kitabı hakkında bilgi veren emekli Öğretmen Ünzile Yamak, Güzel Sanatlarla ilgim, çok Küçükken başlamıştı.Öğretmenim Cemal Gönül'ün bana verdiği, Resim konusundan birincilik Ödülü aldım. Ödülüm, küçük bir resim defteri ve altı çeşitli renkli kalem. O sevinçle hep resim yaptım. Şimdi Yağlı,Boya ve iş Sergimi hazırladım. Ve devam ediyorum. Yazarlık ve Şairlik konusuda hep aklımda vardı. "Halk Eğitimin açtığı Şiir yarışmasında,aldığım İkincilik ödülü. Bana güç verdi. 2013'de,Birinci kitabım olan Mavide Kal Benim İçin. İsimli kitabımı. Çıkarttım. Yazmaya devam ederek. 13. Aralık. 2019'da ikinci kitabı "BİR KUMRU SEVDASI" isimli kitabı okuyucu ile buluşturdu."Ünzile Yamak,Okumak insanın bilgi birikimini artırarak gelişmesine katkı sağlar. Kitaplar bilim, kültür, sanat, edebiyat ve tarih gibi alanlarda her milletin hafızasını oluşturduğu gibi, bizim de kültür ve medeniyet birikimimizin en önemli kaynağı, ufkumuzu genişletecek, dünyamızı ve olayları anlamamızı sağlayacak en kıymetli hazinelerdir. Bu itibarla genç kuşaklarımızı millî, manevî ve ahlakî değerlerimizle donatarak; kendine güvenen, analitik düşünebilen, algılama gücü yüksek, estetik duygusu gelişmiş, kısaca kendi başına bir birey olabilen nesiller olarak yetiştirmenin yolu çok kitap okumaktan geçmektedir.” dedi."Ünzile Yamak, imza günü etkinliğinin sonunda hem okurları hem de yakınları ile hatıra fotoğrafı çektirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages