ALTINORDU İLÇE MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRÜ OĞLU'NU EVLENDİRDİ - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

15 Eylül 2019 Pazar

ALTINORDU İLÇE MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRÜ OĞLU'NU EVLENDİRDİ

ALTINORDU İLÇE MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRÜ OĞLU'NU EVLENDİRDi



Ordu'nun Altınordu İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Erdal Yazan'ın Oğlu Furkan Utku Yazan,Süleyman Şahin'in kızı Irmak Şahin ile hayatını birleştirdi.YAZAN ve ŞAHİN ailesi, düğüne katılan yakınlarını kapıda karşıladı. "Atınordu İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Erdal Yazan'ın oğlu Furkan Utku Yazan, muhteşem bir düğün töreni ile dünya evine girdi" 13-Eylül 2019 Cuma günü Saat:19:00’da Altınordu Grand Park Düğün Salonunda gerçekleşen görkemli törende çiftin nikahını Atınordu Belediye Başkanı Aşkın Tören kıydı. Altınordu İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Erdal Yazan'ın oğlu, Furkan Utku Yazan,muhteşem bir düğün töreni ile dünya evine girdi.Genç çiftin nikâh şahitliğini Altınordu Kaymakamı Niyazi Erten ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Acu yaptı. "Yazan Ailesinin Mutlu Günü" Altınordu Grand Park Düğün Salonunda gerçekleştirilen nikah törenine siyaset,eğitim ve emniyet camiasından, belediye başkanları, daire müdürleri, şube müdürleri, okul müdürleri, öğretmenler , iş adamları ve her iki ailenin yakınları katıldı."Yazan, misafirleri ile teker teker ilgilenirken zaman zaman halaya da eşlik ederek davetlilerle oynadı. Düğüne katılan gençler ve gelin -damat, Ordu bölgesinin geleneksel türküleri eşliğinde törende doyasıya eğlendi. " YAZAN ve ŞAHİN Ailesinin Mutlu Günü" Nikah töreni sonrası bir teşekkür konuşması yapan Altınordu İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Erdal Yazan, “Bu mutlu günümüzde bizleri yalnız bırakmadığınız için hepinize teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Rabbim huzurlu ve mutlu bir yaşam sürmelerini çocuklarımıza ve bizlere nasip etsin” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages