Mansur Yavaş açıkladı... Kaybedersem... - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

6 Şubat 2019 Çarşamba

Mansur Yavaş açıkladı... Kaybedersem...

CNN TÜRK ekranlarında Buket Aydın'ın sunduğu '40'a, CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş konuk oldu.


CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş, CNN TÜRK'te yayımlanan 40 programında Buket Aydın'ın sorularını yanıtladı.


Mansur Bey zaten izleyicilerimiz sizi aslında tanıyorlar. Fakat ilerleyen sorularda birazcık daha siyaset hayatınızla ilgili şeyler de olacak. Bilmeyenler için burayı biraz daha açacağız, ama ben hızlı başlamak istiyorum. Şimdi siz Milliyetçi Hareket Partisi kökenlisiniz aslında, ama 2 dönemdir Cumhuriyet Halk Partisi Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayısınız.  Şu anda evet Millet İttifakının adayısınız ancak Millet İttifakı Cumhuriyet Halk Partisi’ni de kapsayan bir ittifak. Zaman zaman sizin de bu nedenle eleştirildiğinizi görüyoruz biz. Kimi Cumhuriyet Halk Partili diyor ki “Ben Milliyetçi Hareket Partisi kökenli birine niye oy vereyim?”, Milliyetçi Hareket Partililer size partiyi bıraktığınız için size kızıyorlar.


Şimdi Cumhuriyet Halk Partisi için sağa kayıyor eleştirilerinin yapıldığı bir dönem de sizin ilik adaylık döneminiz. Şu anki mevcut adaylığınızda ise daha az tepki ile karşılaşıyorsunuz geçen sefere kıyaslarsak. Ama yine de baktığımda size gelen en büyük eleştiriyi söylemek istiyorum. “Daha hangi partili olduğunu anlayamadığımız birine neden oy verelim!” eleştiri bu.


M.Y. – Evet


Şimdi 2013’te Milliyetçi Hareket Partiliydiniz, 2014’te Cumhuriyet Halk Partili, 2015 ve 2016’da ara verdiniz. Şimdi tekrar Millet İttifakındasınız. Yani Cumhuriyet Halk Partisi, İyi Parti ittifakındasınız. Birbirine zıt görüşlü bir partiden diğerine geçen, zıt görüşlü derken, yani sağdan sola geçen bir adaya Cumhuriyet Halk Partili ve Ankaralı seçmen neden oy versin?


Soru 21 – Sağdan Sola geçen bir adaya Ankaralı seçmen neden oy versin?


Öncelikle şunu söyleyeyim. Bu soruyu sorduğunuz için de teşekkür ediyorum. Çünkü zaman zaman, bazen beni iyi tanımayan, geçmişimi bilmeyen veya geçen seçimde bu konularla ilgilenmeyen birçok kişinin yanlış intibalara kapıldığını bende görüyorum. Ama şöyle bir şey var. Geçen seçimde ben Cumhuriyet Halk Partisi’nden aday olduğum zaman aslımı inkâr etmeden “Ben neysem oyum.” diyerek ben oradan aday oldum ve birlikte çalıştık. Ama aslında benim aday yapılmamın sebeplerinden bir tanesi, Ankaralılar beni Beypazarı Belediye Başkanlığından tanıyorlardı. Yılda 400- 500 bin kişi Beypazarı’na geliyordu. Orada yapılanları görüyorlardı. Daha sonra 2009 yılında aday olup, projelerimi açıkladım. Ankara’nın her kesiminden oy aldım. Yine 2014 yılında da aynı şekilde oy aldım. 1 milyon 400 bine yakın kişinin Ankara’da bana oy verdiğini hesap ederseniz, demek ki Ankara’da bana karşı kesin bir güven var. Bu nedenle ben güvenmeye devam etmelerini, çünkü şu andaki hedefim en az 2 milyonun üzerinde oy almak.















Kaynak: Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages