Erdoğan: Kandil’de lider takımını hallettik - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

20 Haziran 2018 Çarşamba

Erdoğan: Kandil’de lider takımını hallettik


Son dakika... Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan Şanlıurfa'da vatandaşlara hitap ediyor. Erdoğan, Kandil'e düzenlenen hava harekatı ile ilgili konuştu. Erdoğan, "Toplantı halini lider takımını hallettik" dedi






Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Tayyip Erdoğan Şanlıurfa'da açıklamalar yapıyor.


Erdoğan, Kandil Harekatı ile ilgili, "Kandil'de 10 önemli noktayı vurduk. İkincisinde yine bir operasyon ve toplantı halinde Kandil'deki lider takımını hallettik." ifadelerini kullandı. Erdoğan, daha önce, "Bunların toplantı halinde vurduk, ilerleyen günlerde durumu açıklayacağım" demişti. 


Erdoğan'ın açıklamaları şöyle:


"Siz varil bombalarından kaçan Suriyeli kardeşlerimize ensar oldunuz. Şanlıurfa zaten şanlıydı, şanına şan katacak. Size zorluklar kattığını da biliyorum. Ama sizden biraz sabır istiyorum. Adım adım bu durumu çözüyoruz. Şanlıurfa'nın yanındaki fitne kazanları devireceğimiz vakit çok yakın."


"Erdoğan Şanlıurfa'da şehir hastanesini 2021'de açacağız. İzletin bakalım benim Şanlıurfalı kardeşime, bir görsünler şehir hastanelerini."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages