Ünlü oyuncu Hazal Kaya’dan yıllar sonra gelen itiraf! - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

21 Mayıs 2018 Pazartesi

Ünlü oyuncu Hazal Kaya’dan yıllar sonra gelen itiraf!


Hazal Kaya, katıldığı bir televizyon programında basının dış görüntüsünü eleştirmesi nedeniyle travmatik günler geçirdiğini itiraf etti. Oyuncu, “Çok fazla eleştiriye maruz kaldım. Şeker hastalığım o dönemde çıktı. Sonra da çok kilo almakla suçlanınca ne yapacağımı bilemedim” dedi





Hazal Kaya, Lifetime TV kanalında yayınlanan #seninmucizen programına konuk oldu. Ünlü oyuncu, 9 yaşındayken geçirdiği trafik kazası sonucu hayatının değiştiğini anlattı.



Geçirdiği bir trafik kazasının hayatını değiştirdiğini anlatan Kaya, şu ifadeleri kullandı:



\



O kadar saçma bir yerdeydi ki kırık, bir cm yukarıda olsa ben dans edebilecektim. Ama şimdi düşününce o çok büyük bir kırılma noktasıymış benim için.



Bana hayat küçük yaşta şunu demiş oldu: ‘Her şey planladığın gibi olmayabilir\



\



\



1.58 boyum evet standartlara göre kısa bir boy olabilirim. O standardı ben belirlemedim, dolayısıyla beni ilgilendirmiyor. Evet, doğru takozla oynuyorum\



\



\



Ama Lopez o kadar seviyor ki kendini, öyle taşıyor ki, belli ki o kadın o kalçayı çok seviyor. Sen de onu çok seviyorsun dolayısıyla... Ben ilham almıştım onun kendine olan güveninden ve sevgisinden\







































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages