Marley paylaşılamıyor! Bu kez Ezgi cephesinden açıklama var… - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

16 Mayıs 2018 Çarşamba

Marley paylaşılamıyor! Bu kez Ezgi cephesinden açıklama var…

Eskişehir’de iki eski sevgili ayrıldıktan sonra köpekleri Marley yüzünden mahkemelik oldu. Osman Orhan Baçaru ‘Marley’ eski sevgilisine dava açarken Ezgi Bölükbaşı ise "Köpeği 3,5 aylıkken aldım. Marley benim köpeğim" dedi. Son olarak da Ezgi Bölükbaşı’nın avukatından açıklama geldi.

ESKİŞEHİR'de üniversite öğrencisi Osman Orhan Baçaru (22), Golden Retriever cinsi 3,5 yaşındaki 'Marley' isimli köpeğini geri vermediği iddiasıyla yaklaşık 6 ay önce ayrıldığı sevgilisi Ezgi Bölükbaşı (22) hakkında dava açtı. 


Köpeğin kendisine ait olduğunu söyleyen Ezgi Bölükbaşı ise "Köpeği 3,5 aylıkken aldım. Marley benim köpeğim" dedi.



Eskişehir Anadolu Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Fakültesi öğrencisi Osman Orhan Baçaru, avukatı aracılığıyla köpeğini geri vermediğini öne sürdüğü eski kız arkadaşı Ezgi Bölükbaşı hakkında Eskişehir 3'üncü Asliye Hukuk Mahkemesi'nde dava açtı. Davanın ilk duruşması, 25 Mayıs'ta yapılacak. Osman Orhan Baçaru, "Geçen yıl nisan ayında ben bir köpek sahiplenmiştim. Köpeği sahiplendiğim kişiyle bir süre sonra duygusal ilişkimiz başladı ve bir süre sonra aynı evde yaşadık. Sonra ayrıldık ve köpeğimi alıkoydu" iddiasında bulundu. 






Üniversiteli genç ayrıldığı sevgilisini mahkeme verdi... Emsal olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages