FATİH KISAPARMAKLA KİLİMİN DİLİ 22 MAYIS CUMA 2015 TRT MÜZİK 1BÖL ZOR GELİYOR-BEDO İZLE - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

22 Mayıs 2015 Cuma

FATİH KISAPARMAKLA KİLİMİN DİLİ 22 MAYIS CUMA 2015 TRT MÜZİK 1BÖL ZOR GELİYOR-BEDO İZLE

FATİH KISAPARMAK ZOR GELİYOR-BEDO
Fatih Kısaparmak Zor Geliyor
Bu dünyada aşk masalmış Koskoca bir yalanmış Sevip,sevip,sevilmeyen Çıra gibi yanarmış Buz bağı içtim başım dönüyor Bide baktımki yar geliyor Cakamı sattım,selamı çaktım Almadı babam zor geliyor Zor geliyor,zor geliyor Buralar bana dar geliyor Kansızın kızı elleri sevmiş Bak buda bana ar geliyor Zor geliyor,zor geliyor Buralar bana dar geliyor Kofigin birine gönlünü vermiş Ne deyim gardaş zor geliyor Kader elbet güler bana Mevlam acır ağlayana Fırat gibi kanım aksınki Kül oldum yana yana (Ah dicle gibi kanım aksınki) (Tutuştum yana yana) Buz bağı diktim başım dönüyor Yarim evden çıkmış gelin gidiyor Ciğerim yanıyor içim kanıyor Sevmiştim babam zor geliyor Zor geliyor,zor geliyor Elazığ bana dar geliyor Kofigin birine gönlünü vermiş Gakkoş buda bana ar geliyor Fatih Kısaparmak
BEDO
Bedo baba adamdi herkez sever tanirdi Ranzaya uzaninca gözyasi islanirdi Bedo düzgün adamdi herkez sever tanirdi Ranzaya uzaninca gözyasi islanirdi Aldilar bir safak götürdüler gölgesiz Sonkez arkasina bakti öle garip çaresiz Gizlice agliyordu öyle garip çaresiz Aldilar bir safak götürdüler gölgesiz Diloy diloy diloy gadalarin canima Öyle magrur bir durusu vardi Ondan ölüm bile utaniyordu Öyle magrur bir bakisi vardi Ondan ölüm bile utaniyordu Ürperiyordu saklaniyordu Kisacik hayatinda bir gün olsun gülmedi Binlerce oglu dogdu Yasiyor bedom ölmedi Binlerce kizi dogdu Benim bedom ölmedi Ölmedi o Kanimizin her damlasina ve her hücresine Beynimizin adini yazdik Simdi öksüz bir segahtan kan siziyor vay beni Yoksullugun gözü çiksin Bedo Kötülerin dünyasi bu Ölüm dedigin zavalli bir böcek Topraga her gömdügümüz bir annenin kalbidir Ve bir ozanin aglayisi aglayisin siiridir Karpuz ve erik mevsimi sahidim olsun Yanmazsa insanlar türkü yakilmaz Bedo Daha gençiz Tertemiz bir gömlek giyer gibi Kimbilir ne türküler söyleyecegiz Oy yarali aslan Oy heval Sark çibanlim Kursun neyler türküye Bedo Bir gül ölse bile kokusu kalir Havar havar Simdi öyle zavalli Öyle garip ve sefil Elleriyle bahçeye Diktigi o karanfil Sazi silahiydi Indirmedik duvardan Belki hoyrat söylüyor Dönülmeyen diyardan Diloy diloy diloy gadalarin canima Ardindan bir degil binler yaniyor Dillerde türküsü dalgalaniyor Dalgalaniyor dalgalaniyor Su kisacik hayatinda bir gün olsun gülmedi Binlerce oglu dogdu Yasiyor bedom ölmedi Kisacik hayatinda bir gün olsun gülmedi Binlerce kizi dogdu Benim bedom ölmedi Ayrilik bir soguk geceymis Bedo Varsin olsun Zemheriye aliskiniz amcaogul Hatice’yi hatirlarsin seni nasil sevmisti Sen diclenin oglu bedosun Bütün duygularin agir sevdali Öfken de sevdan da Erciyes kadar Belki suyun sert akar ama gül yapragidir yüregin Beni hiç sorma Öksüzüm her anneler günü Eve dönmeyen her babayla yetim Ve bir sazin gözyasidir memleketim Oy sebep Iskin kokulum kenger kokulum O tertemiz alnindan Alnindan öpüyorum.
SEYHAN GÜLERİN YENİ ALBÜMÜ ÇOK YAKINDA MÜZİK MARKETLERDE
1 2 3 4 5 6 7 8 9


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages