BULDAN BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA GÜLBAYIN HAYATI YAZIYOR - Yedinci Gün

Güncel haber sitesi,son dakika haberlerinden haberiniz olsun

Son Dakika Haberleri

29 Mart 2015 Pazar

BULDAN BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA GÜLBAYIN HAYATI YAZIYOR

BULDAN BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA GÜLBAYIN HAYATI YAZIYOR 1964 yılında Buldan’da doğdum. Buldan’a bağlı Sarımahmutlu köyü nüfusuna kayıtlıyım. İlkokulu köyümdeki ilkokulda, orta ve liseyi Gönen Öğretmen Lisesi’nde okudum. Üniversite öğrenimini İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünde tamamladım. Üniversite sonrası 1987-1989 yılları arasında Halk Bankası’nda Uzman yardımcılığı yaptım. Daha sonra Emlak Bankası’nda teftiş kurulunda görev yaptım. Emlak Bankası’nın kapatılıp Ziraat Bankası ile birleştirilmesi sonucu Ziraat Bankası’nda sırasıyla Fethiye, Buldan, Eşme, Buharkent ve Babadağ’da şube müdürlüğünü yürüttüm. Yaklaşan yerel seçimlerde aday olmak için en son görev yaptığım Babadağ şube müdürlüğünden emekli oldum. Bankacılık görevinin yanı sıra değişik sivil toplum örgütlerinde de gerek üye gerekse yönetici olarak çalıştım. Buğday Ekoloji Derneği, Tükoder, Devlet Denetim Elemanları Derneği bu sivil toplum örgütlerinden bazıları. Evli ve Ömer Deniz isminde bir erkek çocuğum var. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages